Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Ogłoszenia
Ogłoszenia

Konkurs - Be The Best

Drukuj

Uczestnicy konkursu Be The Best indywidualnie bądź w dwuosobowych zespołach wybierają jeden z zaproponowanych tematów, opisanych jako case study przez działy fachowe i tworzą swój własny projekt. W trakcie jego trwania wspierani są przez Opiekunów tematów. Najlepsze rozwiązania zostają nagrodzone, a nowatorskie idee mają szansę zostać wdrożone w fabrykach VW w ramach praktyk wakacyjnych. Studenci tworząc projekty, mogą się wykazać, a jednocześnie zdobyć cenne doświadczenie dzięki współpracy z VW.

W tym roku ogłoszono aż 6 tematów projektowych, a nagrodą główną w każdym z tematów jest 10 000 zł brutto oraz praktyka wakacyjna w VW Poznań.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie: www.bethebeststudent.pl

Na zgłoszenia studentów Organizatorzy czekają do 18.03.br.

Poprawiony: wtorek, 06 marca 2018 09:35
 

Postępowanie habilitacyjne dr. inż. Piotra Remleina

Drukuj

 

Data

Czynność w postępowaniu o nadanie stopnia doktora habilitowanego dr. inż. Piotrowi Remleinowi

14.06.2017

Dr inż. Piotr Remlein złożył wniosek do Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów o wszczęcie postępowania o nadanie stopnia doktora habilitowanego w dyscyplinie Telekomunikacja, ze wskazaniem Rady Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej jako jednostki do przeprowadzenia tego postępowania.

21.06.2017

Centralna Komisja ds. Stopni i Tytułów zwróciła się do Rady Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej załączając wniosek Habilitanta wraz z dokumentacją, z prośbą o podjęcie uchwał w sprawie zgody na przeprowadzenie postępowania habilitacyjnego oraz w sprawie wyznaczenia trzech członków Komisji Habilitacyjnej.

12.09.2017

Rada Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej podjęła uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania habilitacyjnego oraz uchwałę w sprawie wyznaczenia trzech członków Komisji Habilitacyjnej w osobach:

1. sekretarz: dr hab. inż. Rafał Krenz, PP

2. recenzent: prof. dr hab. inż. Piotr Gajewski, WAT

 

3. członek: prof. dr hab. inż. Wojciech Kabaciński, PP.

06.10.2017

Centralna Komisja ds. Stopni i Tytułów informuje, że w dniu 19.06.2017 wszczęła postępowanie habilitacyjne dra inż. Piotra Remleina i w dniu 6.10.2017 powołała Komisję Habilitacyjną w składzie:

1. Prof. dr hab. inż. Józef Woźniak - przewodniczący

2. Dr hab. inż. Rafał Krenz - sekretarz

3. Prof. dr hab. inż. Andrzej Jakubiak - recenzent

4. Dr hab. inż. Sławomir Hausman - recenzent

5. Prof. dr hab. inż. Piotr Gajewski - recenzent

6. Dr hab. inż. Wiesław Ludwin - członek komisji

7. Prof. dr hab. inż. Wojciech Kabaciński - członek komisji

06.11.2017

Dziekan, w porozumieniu z przewodniczącym, za pośrednictwem Sekretarza Komisji, przekazał wszystkim Członkom Komisji Habilitacyjnej dokumentację wniosku, w tym także do recenzentów, z prośbą o opracowanie recenzji i opinii w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego.

10.01.2018

Sporządzenie i przekazanie wszystkich recenzji do Dziekanatu Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej.

12.01.2018

Wyznaczenie terminu posiedzenia Komisji Habilitacyjnej na dzień 29.01.2018.

29.01.2018

Posiedzenie Komisji Habilitacyjnej poświęcone podjęciu uchwały zawierającej opinię w sprawie nadania lub odmowy nadania dr. inż. Piotrowi Remleinowi stopnia doktora habilitowanego.

20.02.2018

Uchwała Rady Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji w sprawie nadania stopnia doktora habilitowanego w dziedzinie nauk technicznych, w dyscyplinie telekomunikacjadr. inż. Piotrowi Remleinowi

 

Załączniki:
Pobierz plik (uchwała nr 4_2018.pdf)uchwała nr 4_2018.pdf514 Kb02/26/18 08:31
Poprawiony: wtorek, 07 maja 2019 14:52
 

Zmiana organizacji obsługi studiów niestacjonarnych

Drukuj

UWAGA!

Zmiana organizacji obsługi studiów niestacjonarnych

Z dniem 19.02.2018 r. zmianie ulega organizacja obsługi studiów niestacjonarnych.
Wszystkimi sprawami związanymi z obsługą studiów niestacjonarnych zajmować się będzie Zintegrowane Centrum Obsługi (pok. nr 17, parter budynku Wydziału Budowy Maszyn i  Zarządzania).

Dyżur Prodziekana ds. kształcenia (studia niestacjonarne) dr. hab. inż. Grzegorza Danilewicza, prof. nadzw. odbywać się będzie w każdą pierwszą sobotę zjazdową miesiąca w godzinach 12:00-13:00, w pok. nr 9, w budynku Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania.

Kontakt ze Zintegrowanym Centrum Obsługi:
zco.dziekanat@put.poznan.pl
tel.: 61 665 2945


Kwestie planów studiów i harmonogramów sesji egzaminacyjnych pozostają w gestii Dziekanatu Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji
(mgr Renata Grześkowiak, tel.: 61 665 28 93).

Poprawiony: czwartek, 15 lutego 2018 09:48
 

Konkurs Huawei - Seeds for the Future - edycja 2017

Drukuj

Edycja 2017 konkursu została po raz kolejny doceniona przez Ministerstwo Cyfryzacji, które objęło patronat honorowy nad nim. Ponadto, do grona partnerów wspierających wydarzenie dołączył instytut badawczy NASK, który objął nad programem patronat merytoryczny.

Tematyka konkursu

Dla uczelni i studentów zainteresowanych udziałem w czwartej edycji Konkursu Huawei wraz instytutem badawczym NASK przygotował następujące tematy:

  • Cyberbezpieczeństwo – jak bezpiecznie pracować w sieci?
  • Wykorzystanie technologii 5G.
  • Zastosowanie nowych technologii dla potrzeb nowoczesnych miast.
  • Praca w chmurze – wygoda i bezpieczeństwo.

 

Wyniki konkursu

Komisja konkursowa w dniu 13 czerwca 2017 roku w składzie mgr inż. Paweł Kubczak , dr inż. Olgierd Stankiewicz, dr inż. Piotr Remlein, dr hab. Mariusz Głąbowski, prof. PP po przewodnictwem dr hab. inż. Piotr Zwierzykowski wyłoniła laureata konkursu. Laureatem konkursu student studiów II stopnia  Wydziału Elektrycznego został Pan mgr inż. Paweł Wiśniewski. Nagrodzona praca nosiła tytuł „Cybersecurity aspects of the modern eletrical distriution grid”.

Nagrody

Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane podczas uroczystej gali w dniu 30 czerwca 2017 r., zaś warsztaty technologiczne w siedzibie Huawei w Shenzhen odbędą się w terminie 6-17 listopada 2017 roku. Z kolei, najlepsza praca wybrana przez patrona merytorycznego zostanie nagrodzona stażem w instytucie badawczym NASK.

Uczestnicy

Do konkursu mogą przystąpić studenci pierwszego i drugiego stopnia studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych, a także podyplomowych oraz doktoranckich, na kierunkach ścisłych z zakresu następujących nauk technicznych:  telekomunikacja, informatyka i elektronika. Podobnie jak w latach ubiegłych, do tej edycji konkursu ponownie zaproszono 12 uczelni wyższych:

  • Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Łódzka
  • Politechnika Poznańska
  • Politechnika Śląska
  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Politechnika Warszawska
  • Politechnika Wrocławska
  • Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
  • Uniwersytet Jagielloński
  • Wojskowa Akademia Techniczna
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

 

Do pobrania

Poprawiony: piątek, 01 lutego 2019 09:42
 

Uchwała Rady Wydziału w sprawie zasad rekrutacji dla studentów stacjonarnych II stopnia

Drukuj

Uchwała nr 26/2017 Rady Wydziały Elektroniki i Telekomunikacji PP z dnia 19 grudnia 2017 w sprawie zasad rekrutacji dla studiów drugiego stopnia.

Poprawiony: piątek, 12 stycznia 2018 09:25
 

Powołanie komisji habilitacyjnej dla dr. inż. Piotra Remleina

Drukuj

Na wniosek dr inż. Piotra Remleina Centralna Komisja do Spraw Stopni i Tytułów powołała komisję habilitacyjną w składzie:

1. Przewodniczący komisji – prof. Józef Woźniak, Politechnika Gdańska

2. Sekretarz komisji – dr hab. inż. Rafał Krenz, Politechnika Poznańska

3. Recenzent – dr hab. inż. Sławomir Hausman, Politechnika Łódzka

4. Recenzent – prof. dr hab. Andrzej Jakubiak, Politechnika Warszawska

5. Recenzent – prof. dr hab. inż. Piotr Gajewski, Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego

6. Członek komisji – dr hab. inż. Wiesław Ludwin – Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

7. Członek komisji – prof. dr hab. inż. Wojciech Kabaciński, Politechnika Poznańska.

W załącznikach znajdują się dokumenty związane z procesem habilitacyjnym.

Poprawiony: piątek, 26 stycznia 2018 08:55
 

Uchwała Rady Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji w sprawie poparcia wniosku o przyznanie tytułu profesora dla dr. hab. inż. Grzegorz Danilewicza

Drukuj

Tekst uchwały Rady Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji w sprawie poparcia wniosku o przyznanie tytułu profesora dla dr hab. inż. Grzegorz Danilewicza jest zamieszczony w załączniku.

Poprawiony: wtorek, 07 maja 2019 14:53
 

Miasto w ruchu

Drukuj
Konkurs: Miasto w ruchu
Załączniki:
Pobierz plik (Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf)Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf365 Kb10/23/17 12:01
Poprawiony: poniedziałek, 23 października 2017 12:04
 

INFORMACJA DLA STUDENTÓW STUDIÓW NIESTACJONARNYCH W SPRAWIE FAKTUR ZA USŁUGI DYDAKTYCZNE

Drukuj

FAKTURA VAT wystawiana jest po dokonaniu płatności.

Student dokonuje wpłaty na swój indywidualny numer konta otrzymany w dziekanacie lub
podany na koncie studenckim w systemie eStudent, natomiast zakład pracy na podany niżej:

Politechnika Poznańska
Plac Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
02 1090 1362 0000 0000 3601 7895
tytułem: nazwisko i imię studenta - Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

W przypadku pokrywania przez zakład pracy tylko części opłaty za zajęcia dydaktyczne, należy odpowiednie kwoty wpłacić na w/w numery kont.

FAKTURA VAT
Kroki:

1. Wnieś opłatę na odpowiednie konto.
2. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
3. Scan wniosku wraz z dowodem wpłaty (max. w ciągu 3 dni od dokonania wpłaty) prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
4. Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika.
Faktura VAT PROFORMA wystawiana jest przed dokonaniem płatności.

Wniosek o wydanie faktury należy złożyć min. 14 dni przed upływem terminu płatności za zajęcia dydaktyczne (termin określony w umowie lub decyzja dziekana).

FAKTURA VAT PROFORMA
Kroki:

1. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
2.Scan wniosku prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
3.Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika (na fakturze będzie podany numer konta do wpłaty oraz termin płatności).
4. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Uczelni zostanie wystawiona Faktura VAT i wysłana pocztą na adres płatnika.

Poprawiony: czwartek, 28 września 2017 10:58
 

Lista grup dla 3 roku Elektroniki i Telekomunikacji

Drukuj

W załączniku.

Poprawiony: środa, 20 września 2017 11:11
 


Strona 3 z 5

Szukaj

Ogłoszenia


Research Guide - Faculty of Electronics and Telecommunications