Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Ogłoszenia
Ogłoszenia

Wybór przedmiotów obieralnych - głosowanie elektroniczne

Drukuj

Wybór przedmiotów obieralnych dotyczy następujących grup studentów:

  1. Semestr 1, studia inżynierskie, stacjonarne, ICT (w języku angielskim).
  2. Semestr 5, studia inżynierskie, niestarcjonarne (zaoczne), EiT.
  3. Semestr 3, studia magisterskie, niestarcjonarne (zaoczne), EiT.

Głosowanie kończy się o północy z 19 na 20 grudnia 2017;

Wybór preferowanych przedmiotów obieralnych odbywa się za pomocą formularza na stronie WWW (https://et.org.pl/app/ob171205/). Po zarejestrowaniu się, na podany adres email (można podać dowolny adres) zostanie przesłany list, zawierający indywidualny kod dostępu do formularza.

Poprawiony: piątek, 15 grudnia 2017 09:51
 

Informacja dla dyplomantów studiów stacjonarnych I stopnia w roku akademickim 2017/18

Drukuj

Prosimy dyplomantów studiów stacjonarnych I stopnia o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi procedury składania pracy dyplomowej inżynierskiej.

Pliki do pobrania dla dyplomantów.

 

Poprawiony: środa, 06 grudnia 2017 06:31
 

Konsultant IT – Architekt/Analityk

Drukuj

econe Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
Konsultant IT – Architekt/Analityk

OPIS STANOWISKA:

udział w projektach doradczych, (w tym m.in. współudział w opracowywaniu dokumentów strategicznych, koncepcji systemów, studiów wykonalności, dokumentowanie procesów biznesowych itp.)

Szczegółowa oferta jest dostępna w załączonym dokumencie.

Załączniki:
Pobierz plik (econe_ogłoszenie_Konsultant.pdf)econe_ogłoszenie_Konsultant.pdf206 Kb10/24/17 08:22
Poprawiony: wtorek, 24 października 2017 08:22
 

Miasto w ruchu

Drukuj
Konkurs: Miasto w ruchu
Załączniki:
Pobierz plik (Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf)Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf365 Kb10/23/17 12:01
Poprawiony: poniedziałek, 23 października 2017 12:04
 

INFORMACJA DLA STUDENTÓW STUDIÓW NIESTACJONARNYCH W SPRAWIE FAKTUR ZA USŁUGI DYDAKTYCZNE

Drukuj

FAKTURA VAT wystawiana jest po dokonaniu płatności.

Student dokonuje wpłaty na swój indywidualny numer konta otrzymany w dziekanacie lub
podany na koncie studenckim w systemie eStudent, natomiast zakład pracy na podany niżej:

Politechnika Poznańska
Plac Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
02 1090 1362 0000 0000 3601 7895
tytułem: nazwisko i imię studenta - Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

W przypadku pokrywania przez zakład pracy tylko części opłaty za zajęcia dydaktyczne, należy odpowiednie kwoty wpłacić na w/w numery kont.

FAKTURA VAT
Kroki:

1. Wnieś opłatę na odpowiednie konto.
2. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
3. Scan wniosku wraz z dowodem wpłaty (max. w ciągu 3 dni od dokonania wpłaty) prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
4. Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika.
Faktura VAT PROFORMA wystawiana jest przed dokonaniem płatności.

Wniosek o wydanie faktury należy złożyć min. 14 dni przed upływem terminu płatności za zajęcia dydaktyczne (termin określony w umowie lub decyzja dziekana).

FAKTURA VAT PROFORMA
Kroki:

1. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
2.Scan wniosku prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
3.Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika (na fakturze będzie podany numer konta do wpłaty oraz termin płatności).
4. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Uczelni zostanie wystawiona Faktura VAT i wysłana pocztą na adres płatnika.

Poprawiony: czwartek, 28 września 2017 10:58
 

Lista grup dla 3 roku Elektroniki i Telekomunikacji

Drukuj

W załączniku.

Załączniki:
Pobierz plik (listy grup_rok 3_EiT.pdf)listy grup_rok 3_EiT.pdf419 Kb09/20/17 11:11
Poprawiony: środa, 20 września 2017 11:11
 

Lista grup dla 1 roku Teleinformatyki

Drukuj

W załączniku

Załączniki:
Pobierz plik (listy grup_rok 1_TEL.pdf)listy grup_rok 1_TEL.pdf830 Kb09/20/17 11:10
Poprawiony: środa, 20 września 2017 11:10
 

INFORMACJA W SPRAWIE UZYSKANIA MIEJSCA W DOMACH STUDENCKICH

Drukuj

Szanowni Państwo,

informację na temat przyznania miejsc w Domach Studenckich możecie Państwo uzyskać w Zintegrowanym Centrum Obsługi- osobiście lub pod numerem telefonu: 61 665 2940, 2938, 2939  od dnia 18 sierpnia 2017r.

adres: Zintegrowane Centrum Obsługi, ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań, pok. 13 (budynek z zegarem) .

 

Poprawiony: poniedziałek, 14 sierpnia 2017 12:30
 

Wyniki konkursu SEEDS for the FUTURE

Drukuj

W dniu 13 czerwca 2017 roku odbyło się posiedzenie komisji konkursowej konkursu SEEDS for the FUTURE, której celem było wyłonienie laureata konkursu. Po zapoznaniu się z dokumentacją konkursowa komisja stwierdzała, że wszystkie zgłoszone prace spełniają warunki konkursu. Następnie komisja przystąpiła do oceny prac w oparciu o kategorie wymienione w §3 pkt. 2 regulaminu konkursu tj. zgodność wiodącą tematyką konkursu (1), złożoność i trudność rozwiązywanego problemu (2) oraz opis i analiza istniejących rozwiązań (3). Wszystkie kryteria oceny była traktowane równorzędnie.

Ostatecznie komisja wyłoniła laureata konkursu, którym został Pan Paweł Wiśniewski. Wyróżniona praca pt., Cybersecurity aspects of the modern eletrical distriution grid otrzymała średnią ocenę 4,93.

W imieniu komisji

Piotr Zwierzykowski
Przewodniczący komisji

Poprawiony: środa, 14 czerwca 2017 16:41
   


Strona 1 z 3

Wiadomości WEiT

Posłuchaj relacji radiowej

Czy na stronie WEiT łatwo jest dotrzeć do istotnych informacji?
 

Szukaj

Ogłoszenia


Research Guide - Faculty of Electronics and Telecommunications

Oprogramowanie Terminali Mobilnych