Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Notice-board > Full-time students
Notice-board for full-time students

Zmiana organizacji obsługi studiów niestacjonarnych

E-mail
There are no translations available.

UWAGA!

Zmiana organizacji obsługi studiów niestacjonarnych

Z dniem 19.02.2018 r. zmianie ulega organizacja obsługi studiów niestacjonarnych.
Wszystkimi sprawami związanymi z obsługą studiów niestacjonarnych zajmować się będzie Zintegrowane Centrum Obsługi (pok. nr 17, parter budynku Wydziału Budowy Maszyn i  Zarządzania).

Dyżur Prodziekana ds. kształcenia (studia niestacjonarne) dr. hab. inż. Grzegorza Danilewicza, prof. nadzw. odbywać się będzie w każdą pierwszą sobotę zjazdową miesiąca w godzinach 12:00-13:00, w pok. nr 9, w budynku Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania.

Kontakt ze Zintegrowanym Centrum Obsługi:
zco.dziekanat@put.poznan.pl
tel.: 61 665 2945


Kwestie planów studiów i harmonogramów sesji egzaminacyjnych pozostają w gestii Dziekanatu Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji
(mgr Renata Grześkowiak, tel.: 61 665 28 93).

Last Updated on Thursday, 15 February 2018 09:48
 

Uchwała Rady Wydziału w sprawie zasad rekrutacji dla studentów stacjonarnych II stopnia

E-mail
There are no translations available.

Uchwała nr 26/2017 Rady Wydziały Elektroniki i Telekomunikacji PP z dnia 19 grudnia 2017 w sprawie zasad rekrutacji dla studiów drugiego stopnia.

Last Updated on Friday, 12 January 2018 09:25
 

Miasto w ruchu

E-mail
There are no translations available.

Konkurs: Miasto w ruchu
Attachments:
Download this file (Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf)Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf365 Kb23/10/17 12:01
Last Updated on Monday, 23 October 2017 12:04
 

INFORMACJA DLA STUDENTÓW STUDIÓW NIESTACJONARNYCH W SPRAWIE FAKTUR ZA USŁUGI DYDAKTYCZNE

E-mail
There are no translations available.

FAKTURA VAT wystawiana jest po dokonaniu płatności.

Student dokonuje wpłaty na swój indywidualny numer konta otrzymany w dziekanacie lub
podany na koncie studenckim w systemie eStudent, natomiast zakład pracy na podany niżej:

Politechnika Poznańska
Plac Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
02 1090 1362 0000 0000 3601 7895
tytułem: nazwisko i imię studenta - Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

W przypadku pokrywania przez zakład pracy tylko części opłaty za zajęcia dydaktyczne, należy odpowiednie kwoty wpłacić na w/w numery kont.

FAKTURA VAT
Kroki:

1. Wnieś opłatę na odpowiednie konto.
2. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
3. Scan wniosku wraz z dowodem wpłaty (max. w ciągu 3 dni od dokonania wpłaty) prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
4. Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika.
Faktura VAT PROFORMA wystawiana jest przed dokonaniem płatności.

Wniosek o wydanie faktury należy złożyć min. 14 dni przed upływem terminu płatności za zajęcia dydaktyczne (termin określony w umowie lub decyzja dziekana).

FAKTURA VAT PROFORMA
Kroki:

1. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
2.Scan wniosku prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
3.Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika (na fakturze będzie podany numer konta do wpłaty oraz termin płatności).
4. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Uczelni zostanie wystawiona Faktura VAT i wysłana pocztą na adres płatnika.

Last Updated on Thursday, 28 September 2017 10:58
 

Lista grup dla 3 roku Elektroniki i Telekomunikacji

E-mail
There are no translations available.

W załączniku.

Last Updated on Wednesday, 20 September 2017 11:11
 

Lista grup dla 1 roku Teleinformatyki

E-mail
There are no translations available.

W załączniku

Last Updated on Wednesday, 20 September 2017 11:10
 

INFORMACJA W SPRAWIE UZYSKANIA MIEJSCA W DOMACH STUDENCKICH

E-mail
There are no translations available.

Szanowni Państwo,

informację na temat przyznania miejsc w Domach Studenckich możecie Państwo uzyskać w Zintegrowanym Centrum Obsługi- osobiście lub pod numerem telefonu: 61 665 2940, 2938, 2939  od dnia 18 sierpnia 2017r.

adres: Zintegrowane Centrum Obsługi, ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań, pok. 13 (budynek z zegarem) .

 

Last Updated on Monday, 14 August 2017 12:30
 

Informacja o powołaniu komisji konkursowej

E-mail
There are no translations available.

Dziekanat WEiT informuje o powołaniu komisji konkursowej do spraw stypendium finansowanego z środków Narodowego Centrum Nauki. Szczegóły w załączonym dokumencie.

Attachments:
Download this file (Komisja Konkursowa - stypendium finansowane NCN.pdf)Komisja Konkursowa - stypendium finansowane NCN.pdf206 Kb20/03/17 18:04
Last Updated on Monday, 20 March 2017 18:04
 

Informacja na temat stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2016/2017

E-mail
There are no translations available.

Prosimy wszystkich zainteresowanych o zapoznanie się z informacją dotyczącą oferty stypendialnej Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Termin składania wniosków w sekretariacie Wydziału to 16 września br.

Przypominamy, że wnioski o stypendia ministra muszą być zaopiniowane przez Radę Wydziału i podpisane przez Dziekana Wydziału. Rektor przekazuje Ministrowi jedynie pozytywnie zaopiniowane wnioski.

Wzory wniosków w formie elektronicznej, a także wskazówki dotyczące ich wypełniania, dostępne są na stronie MNiSW, na końcu informacji pod wyżej wymienionymi linkami.

Last Updated on Wednesday, 06 July 2016 11:11
 

Dyżury Prodziekanów w okresie wakacji

E-mail
There are no translations available.

dr hab. inż. Grzegorz Danilewicz, prof. PP

przerwa urlopowa: od 9.07.2016 do 28.08.2016

dr inż. Krzysztof Arnold

przerwa urlopowa: od 11.07.2016 do 15.07.2016 oraz od 8.08.2016 do 16.09.2016

W pozostałych terminach dyżury pozostają bez zmian

 


Page 2 of 3

Search

Hot News


Research Guide - Faculty of Electronics and Telecommunications