Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Notice-board > Full-time students
Notice-board for full-time students

UWAGA studenci studiów niestacjonarnych

E-mail
There are no translations available.

Dyżur dziekanatu podczas I zjazdu na studiach niestacjonarnych.

Informujemy, że z uwagi na spotkania organizacyjne dla I roku, które odbędą się w sobotę - 7.10.2017, dyżur dziekanatu dla studentów wyższych lat przewidziany jest tylko w niedzielę w godzinach 9.00-12.00.

Zapraszamy

Last Updated on Friday, 22 September 2017 05:09
 

Zebranie organizacyjne dotyczące zajęć z wychowania fizycznego - 1 rok

E-mail
There are no translations available.

I rok   Wydz.  ELEKTRONIKI I TELEKOMUNIKACJI
Zebranie organizacyjne dotyczące zajęć  z  wychowania   fizycznego

Termin:    czwartek  -   05.10.2017 r.  o  godz.  10.00
Miejsce:    Hala Sportowa CS PP ul. Piotrowo 4

Studium  Wychowania Fizycznego  proponuje  :

nieodpłatnie :

  • koszykówka
  • iatkówka
  • piłka nożna
  • grupy  siłowe  M i K
  • trening funkcjonalny
  • tenis  stołowy
  • ergowiosła (ergometr wioślarski)
  • spinning (rowery stacjonarne)
  • tenis     (własna rakieta)
  • squash  (własna rakieta)

odpłatnie :

  • pływanie           -    85 zł   za semestr
  • wspinaczka        -  130 zł   za semestr

dodatkowo w innym terminie  proponujemy :

  • nauka pływania (wtorek godz.20.30-21.15 lub 21.15-22.00) - 85 zł za semestr

Dla studentów posiadających stałe zwolnienia lekarskie utworzone będą grupy ćwiczeń kompensacyjnych. Uczestnictwo w tych zajęciach będzie obowiązkowe, a ocena wystawiana na podstawie obecności.
Istnieje możliwość udziału w zajęciach sekcji AZS – szczegóły na zebraniu !

Studenci, którzy mają zaliczone 1, 2  semestry  wychowania fizycznego z oceną
minimum 4,0  mogą ubiegać się o przepisanie oceny po uprzednim zapisaniu się do grupy.

Na zebraniu obecność obowiązkowa dla wszystkich!!!


więcej:  www.cspp.put.poznan.pl

Attachments:
Download this file (Zajęcia_WF_1_rok_EiT.pdf)Zajęcia_WF_1_rok_EiT.pdf422 Kb21/09/17 08:18
Last Updated on Thursday, 21 September 2017 08:18
 

Lista grup dla 3 roku Elektroniki i Telekomunikacji

E-mail
There are no translations available.

W załączniku.

Attachments:
Download this file (listy grup_rok 3_EiT.pdf)listy grup_rok 3_EiT.pdf419 Kb20/09/17 11:11
Last Updated on Wednesday, 20 September 2017 11:11
 

Lista grup dla 1 roku Teleinformatyki

E-mail
There are no translations available.

W załączniku

Attachments:
Download this file (listy grup_rok 1_TEL.pdf)listy grup_rok 1_TEL.pdf830 Kb20/09/17 11:10
Last Updated on Wednesday, 20 September 2017 11:10
 

Listy grup dziekańskich na semestrze 1 kierunku Elektronika i Telekomunikacja

E-mail
There are no translations available.

W załącznikach są dostępne listy z podziałem na grupy dziekańskie dla semestru 1 kierunku Elektronika i Telekomunikacja. Prosimy zainteresowanych o zapoznanie się.

Attachments:
Download this file (lista_rok_1_EiT_ang.pdf)lista_rok_1_EiT_ang.pdf204 Kb19/09/17 15:06
Download this file (listy_grup_rok_1_EiT_pl.pdf)listy_grup_rok_1_EiT_pl.pdf1015 Kb19/09/17 15:07
Last Updated on Tuesday, 19 September 2017 15:09
 

Uwaga studenci kierunku EiT, którzy w roku akademickim 2017/18 rozpoczną studia na semestrze 3 !

E-mail
There are no translations available.

Na semestrze 3 w roku akademickim 2017/18 nastąpi nowy podział studentów na grupy dziekańskie. Zamiast sześciu grup, utworzone zostaną trzy.

W związku z tym bardzo proszę o przysyłanie mailem swoich preferencji przynależności do określonej grupy najpóźniej do dnia 22.09.2017 (piątek)na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl .

Po tym terminie skład grup określi pracownik dziekanatu wg kolejności alfabetycznej. Liczebność grupy nie powinna przekraczać 30 osób. Jeśli wg przysłanych preferencji ta liczba zostanie przekroczona, to dziekanat będzie się indywidualnie kontaktował z osobami, które najpóźniej przysłały swoje preferencje.

Last Updated on Tuesday, 19 September 2017 15:00
 

INFORMACJA W SPRAWIE UZYSKANIA MIEJSCA W DOMACH STUDENCKICH

E-mail
There are no translations available.

Szanowni Państwo,

informację na temat przyznania miejsc w Domach Studenckich możecie Państwo uzyskać w Zintegrowanym Centrum Obsługi- osobiście lub pod numerem telefonu: 61 665 2940, 2938, 2939  od dnia 18 sierpnia 2017r.

adres: Zintegrowane Centrum Obsługi, ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań, pok. 13 (budynek z zegarem) .

 

Last Updated on Monday, 14 August 2017 12:30
 

Komunikaty dla nowych studentów

E-mail
There are no translations available.

ELEKTRONICZNA LEGITYMACJA STUDENCKA (ELS)

Dowód wpłaty w wysokości 17,00 PLN za ELS należy przesłać do 31 sierpnia 2017 r.(czwartek) na adres mailowy: beata.banaszak@put.poznan.pl

Dane do przelewu:

Politechnika Poznańska

Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

Nr konta: 66 1090 1362 0000 0001 0715 1305

Kwota: 17,00 PLN

Tytułem: ELS

 

WNIOSKI O PRZYZNANIE MIEJSCA W DOMU STUDENCKIM

Wniosek, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu przyznawania pomocy materialnej studentom Politechniki Poznańskiej: 

https://www4.put.poznan.pl/pl/pomoc-materialna/pomoc-materialna-dla-studentow

należy złożyć w Zintegrowanym  Centrum Obsługi ul. Piotrowo 3, pokój 13 (budynek z zegarem) do 16 sierpnia 2017 r. (środa)
lub przesłać pocztą na adres:

Politechnika Poznańska,
Zintegrowane Centrum Obsługi,
ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań


Informację na temat przyznania miejsc w Domach Studenckich możecie Państwo uzyskać w Zintegrowanym Centrum Obsługi- osobiście lub pod numerem telefonu: 61 665 2940, 2938, 2939  od dnia 18 sierpnia 2017r.

adres: Zintegrowane Centrum Obsługi, ul. Piotrowo 3, 60-965 Poznań, pok. 13 (budynek z zegarem) .

 

PODZIAŁ NA GRUPY DZIEKAŃSKIE

Studentów, którzy chcieliby przynależeć do tej samej grupy, proszę o informację najpóźniej do dnia 15 września 2017 r.


Listy podziału studentów na grupy dziekańskie (w PDF):

Zajęcia z  wychowania   fizycznego

Zebranie organizacyjne dotyczące zajęć z wychowania fizycznego

 

POMOC MATERIALNA

Wzory wniosków i wykaz wymaganych dokumentów oraz Regulamin przyznawania pomocy materialnej studentom Politechniki Poznańskiej znajdują się na stronie internetowej uczelni pod adresem: 

https://www4.put.poznan.pl/pl/pomoc-materialna/pomoc-materialna-dla-studentow


Wnioski o przyznanie  pomocy materialnej należy składać w Dziekanacie Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji do dnia 13 października 2017 r. (piątek)

Komplet dokumentów  można również przesłać pocztą na adres:

Dziekanat Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji

Politechniki Poznańskiej

ul. Piotrowo 3A

60-965 Poznań

Last Updated on Thursday, 21 September 2017 08:22
 

Stypendia Ministra 2016/17

E-mail
There are no translations available.

Szanowni Państwo,

na stronie MNiSW ukazały się wytyczne w sprawie składania wniosków o

stypendia ministra za wybitne osiągnięcia dla studentów i doktoratów na

rok akademicki 2016/2017.

Studenci:

http://www.nauka.gov.pl/komunikaty/informacja-na-temat-stypendiow-

ministra-za-wybitne-osiagniecia-dla-studentow-na-rok-akademicki-

2016-2017.html

Doktoranci:

http://www.nauka.gov.pl/komunikaty/informacja-na-temat-stypendiow

-ministra-za-wybitne-osiagniecia-dla-doktorantow-na-rok-akademicki-

2016-2017.html

Wzory wniosków w formie elektronicznej, a także wskazówki dotyczące

ich wypełniania, dostępne są na stronie MNiSW, na końcu informacji pod

wyżej wymienionymi linkami. Załączam rozporządzenia MNiSW: z dnia

17 lipca 2015 r. w sprawie stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia

przyznawanych studentom (Dz. U. 2015 poz. 1050) oraz z dnia 17 lipca

2015 r. w sprawie stypendiów ministra za wybitne osiągnięcia

przyznawanych doktorantom (Dz. U. 2015 poz. 1051).

Uprzejmie proszę o dostarczenie do sekretariatu Wydziału

(Dziekanat, pok. 307x) kompletnych, czytelnie wypełnionych wniosków,

w terminie do 16 września 2017 r.

 

Last Updated on Thursday, 03 August 2017 10:18
 

Wyniki konkursu SEEDS for the FUTURE

E-mail
There are no translations available.

W dniu 13 czerwca 2017 roku odbyło się posiedzenie komisji konkursowej konkursu SEEDS for the FUTURE, której celem było wyłonienie laureata konkursu. Po zapoznaniu się z dokumentacją konkursowa komisja stwierdzała, że wszystkie zgłoszone prace spełniają warunki konkursu. Następnie komisja przystąpiła do oceny prac w oparciu o kategorie wymienione w §3 pkt. 2 regulaminu konkursu tj. zgodność wiodącą tematyką konkursu (1), złożoność i trudność rozwiązywanego problemu (2) oraz opis i analiza istniejących rozwiązań (3). Wszystkie kryteria oceny była traktowane równorzędnie.

Ostatecznie komisja wyłoniła laureata konkursu, którym został Pan Paweł Wiśniewski. Wyróżniona praca pt., Cybersecurity aspects of the modern eletrical distriution grid otrzymała średnią ocenę 4,93.

W imieniu komisji

Piotr Zwierzykowski
Przewodniczący komisji

Last Updated on Wednesday, 14 June 2017 16:41
 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 2

Search

Hot News


Research Guide - Faculty of Electronics and Telecommunications

Oprogramowanie Terminali Mobilnych