Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Notice-board
News

Konkurs na stanowisko asystenta w Katedrze Telekomunikacji Multimedialnej i Mikroelektroniki WEiT PP

Print
There are no translations available.

Dziekan Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej ogłasza

konkurs na stanowisko asystenta

w Katedrze Telekomunikacji Multimedialnej i Mikroelektroniki na Wydziale Elektroniki i Telekomunikacji.

Zatrudnienie przewiduje się od dnia 1 marca 2018.

Szczegółowe warunki i wymagania są opublikowane w załączonym poniżej dokumencie.

 

Attachments:
Download this file (ogloszenie_konkurs_KTMiM.pdf)ogloszenie_konkurs_KTMiM.pdf498 Kb07/02/18 06:56
Last Updated on Wednesday, 07 February 2018 06:59
 

Konkurs na stanowisko asystenta w Katedrze Radiokomunikacji WEiT PP

Print
There are no translations available.

Dziekan Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej
ogłasza

konkurs na stanowisko asystenta

w katedrze Radiokomunikacji na Wydziale Elektroniki i Telekomunikacji w dyscyplinie naukowej: telekomunikacja.

Zatrudnienie przewiduje się od dnia 1 marca 2018.

Szczegółowe warunki i wymagania są opublikowane w załączonym poniżej dokumencie.

 

Attachments:
Download this file (Konkurs_na_stanowisko_asystenta_w_KR.pdf)Konkurs_na_stanowisko_asystenta_w_KR.pdf456 Kb05/02/18 09:55
Last Updated on Monday, 05 February 2018 10:00
 

Zmiana organizacji obsługi studiów niestacjonarnych

Print
There are no translations available.

UWAGA!

Zmiana organizacji obsługi studiów niestacjonarnych

Z dniem 19.02.2018 r. zmianie ulega organizacja obsługi studiów niestacjonarnych.
Wszystkimi sprawami związanymi z obsługą studiów niestacjonarnych zajmować się będzie Zintegrowane Centrum Obsługi (pok. nr 17, parter budynku Wydziału Budowy Maszyn i  Zarządzania).

Dyżur Prodziekana ds. kształcenia (studia niestacjonarne) dr. hab. inż. Grzegorza Danilewicza, prof. nadzw. odbywać się będzie w każdą pierwszą sobotę zjazdową miesiąca w godzinach 12:00-13:00, w pok. nr 9, w budynku Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania.

Kontakt ze Zintegrowanym Centrum Obsługi:
zco.dziekanat@put.poznan.pl
tel.: 61 665 2945


Kwestie planów studiów i harmonogramów sesji egzaminacyjnych pozostają w gestii Dziekanatu Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji
(mgr Renata Grześkowiak, tel.: 61 665 28 93).

Last Updated on Thursday, 15 February 2018 09:48
 

Uchwała Rady Wydziału w sprawie zasad rekrutacji dla studentów stacjonarnych II stopnia

Print
There are no translations available.

Uchwała nr 26/2017 Rady Wydziały Elektroniki i Telekomunikacji PP z dnia 19 grudnia 2017 w sprawie zasad rekrutacji dla studiów drugiego stopnia.

Last Updated on Friday, 12 January 2018 09:25
 

Powołanie komisji habilitacyjnej dla dr. inż. Piotra Remleina

Print
There are no translations available.

Na wniosek dr inż. Piotra Remleina Centralna Komisja do Spraw Stopni i Tytułów powołała komisję habilitacyjną w składzie:

1. Przewodniczący komisji – prof. Józef Woźniak, Politechnika Gdańska

2. Sekretarz komisji – dr hab. inż. Rafał Krenz, Politechnika Poznańska

3. Recenzent – dr hab. inż. Sławomir Hausman, Politechnika Łódzka

4. Recenzent – prof. dr hab. Andrzej Jakubiak, Politechnika Warszawska

5. Recenzent – prof. dr hab. inż. Piotr Gajewski, Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego

6. Członek komisji – dr hab. inż. Wiesław Ludwin – Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

7. Członek komisji – prof. dr hab. inż. Wojciech Kabaciński, Politechnika Poznańska.

W załącznikach znajdują się dokumenty związane z procesem habilitacyjnym.

Last Updated on Friday, 26 January 2018 08:55
 

Uchwała Rady Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji w sprawie poparcia wniosku o przyznanie tytułu profesora dla dr hab. inż. Grzegorz Danilewicza

Print
There are no translations available.

Tekst uchwały Rady Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji w sprawie poparcia wniosku o przyznanie tytułu profesora dla dr hab. inż. Grzegorz Danilewicza jest zamieszczony w załączniku.

Last Updated on Friday, 05 January 2018 06:17
 

Informacja dla dyplomantów studiów stacjonarnych I stopnia w roku akademickim 2017/18

Print
There are no translations available.

Prosimy dyplomantów studiów stacjonarnych I stopnia o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi procedury składania pracy dyplomowej inżynierskiej.

Pliki do pobrania dla dyplomantów.

 

Last Updated on Wednesday, 06 December 2017 06:31
 

Miasto w ruchu

Print
There are no translations available.

Konkurs: Miasto w ruchu
Attachments:
Download this file (Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf)Regulamin-Miasto w ruchu na www.pdf365 Kb23/10/17 12:01
Last Updated on Monday, 23 October 2017 12:04
 

INFORMACJA DLA STUDENTÓW STUDIÓW NIESTACJONARNYCH W SPRAWIE FAKTUR ZA USŁUGI DYDAKTYCZNE

Print
There are no translations available.

FAKTURA VAT wystawiana jest po dokonaniu płatności.

Student dokonuje wpłaty na swój indywidualny numer konta otrzymany w dziekanacie lub
podany na koncie studenckim w systemie eStudent, natomiast zakład pracy na podany niżej:

Politechnika Poznańska
Plac Marii Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
02 1090 1362 0000 0000 3601 7895
tytułem: nazwisko i imię studenta - Wydział Elektroniki i Telekomunikacji

W przypadku pokrywania przez zakład pracy tylko części opłaty za zajęcia dydaktyczne, należy odpowiednie kwoty wpłacić na w/w numery kont.

FAKTURA VAT
Kroki:

1. Wnieś opłatę na odpowiednie konto.
2. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
3. Scan wniosku wraz z dowodem wpłaty (max. w ciągu 3 dni od dokonania wpłaty) prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
4. Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika.
Faktura VAT PROFORMA wystawiana jest przed dokonaniem płatności.

Wniosek o wydanie faktury należy złożyć min. 14 dni przed upływem terminu płatności za zajęcia dydaktyczne (termin określony w umowie lub decyzja dziekana).

FAKTURA VAT PROFORMA
Kroki:

1. Wydrukuj i wypełnij wniosek.
2.Scan wniosku prześlij na adres: beata.banaszak@put.poznan.pl
3.Faktura zostanie niezwłocznie wystawiona i przesłana pocztą na adres płatnika (na fakturze będzie podany numer konta do wpłaty oraz termin płatności).
4. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Uczelni zostanie wystawiona Faktura VAT i wysłana pocztą na adres płatnika.

Last Updated on Thursday, 28 September 2017 10:58
 

Lista grup dla 3 roku Elektroniki i Telekomunikacji

Print
There are no translations available.

W załączniku.

Attachments:
Download this file (listy grup_rok 3_EiT.pdf)listy grup_rok 3_EiT.pdf419 Kb20/09/17 11:11
Last Updated on Wednesday, 20 September 2017 11:11
 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 3

Faculty Newsleter

Posłuchaj relacji radiowej

Czy na stronie WEiT łatwo jest dotrzeć do istotnych informacji?
 

Search

Hot News


Research Guide - Faculty of Electronics and Telecommunications

Oprogramowanie Terminali Mobilnych